Responsopvang

Elke marketeer hoopt op een positieve respons op zijn geplaatste advertentie of mailing. Dit vertaalt zich achteraf in een goede verkoop en dus positieve cijfers.
Respondenten kunnen op verschillende manieren reageren: telefonisch, via het invulformulier op uw website, per fax of via de klassieke antwoordcoupon.
Deze respons moet snel en precies verwerkt worden, des te sneller kan de respondent zijn pakje in de bus verwachten.
Deze taak kan door Postalux gedaan worden, ongeacht welk kanaal de respondent heeft gekozen.

Voor telefonische bestellingen staan onze callcenter-medewerker klaar om uw respondent te woord te staan, te informeren over het product, en te begeleiden bij het plaatsen van zijn bestelling en dit steeds met de glimlach. Voor elke respondent wordt in de database een persoonlijke fiche aangemaakt welke u later nog van dienst kan zijn.

Voor aanvragen via fax wordt het algemene nummer ter uwe beschikking gesteld. Wilt u een eigen nummer, dan kan dit meteen aangevraagd worden.

Voor antwoordcoupons die opgestuurd worden, stellen wij graag onze postbussen in België en Nederland ter beschikking. Wilt u een eigen postbusnummer, dan kan dat ook aangevraagd worden.



Voor bestellingen die geplaatst worden op de uw website, kan via onze IT-afdeling de gemakkelijkste en snelste manier ontwikkeld worden om deze bestanden zo snel mogelijk in de voor u voorziene database te importeren.

Kortom, de respons kan via alle mogelijke kanalen aangeboden worden aan de respondent. Voor elke manier van correspondentie heeft Postalux de gepaste oplossing of techniek klaar voor u. En in tegenstelling tot andere bedrijven, proberen wij het opzetten van een dergelijk kanaal in zoveel mogelijk gevallen kosteloos te houden.

Gegevens

Maatschappelijke zetel


Postalux BVBA
Luchthavenlei 7A -1
B-2100 Deurne

BTW nummer
BE 0550 806 184


Leveringsadres

Postalux BVBA
Luchthavenlei 7/A-1
2100 Deurne - Antwerpen

Tel : +32.3.454.12.21
Fax: +32.3.455.15.16
contacteer ons