Callcenter

Klanten kunnen ook benaderd worden door ons callcenter. Een zeer persoonlijke manier van contact met uw klant. Vaak is het openstellen van een informatienummer zeer belangrijk voor de service.
Ook klantvriendelijkheid is een basisbegrip.

Dit is een bedrijfstak die u beter kan uitbesteden aan gespecialiseerde mensen die beschikken over de nodige ervaring en technieken. Ze zijn in staat eerstelijns vragen over uw diensten en producten te beantwoorden. Ze noteren uw bestellingen en doen het nodige inzake opvolgingsacties. zoals brochures of extra productinformatie opzenden naar de prospect. Zo kunnen uw klanten die informatie verlangen, die ook krijgen.



Ook het kostenplaatje voor het opzetten van een callcenter binnen uw bedrijf kunnen al snel oplopen en is het voordeliger om zulke diensten uit te besteden zodat u zich kan toeleggen op wat echt belangrijk is...

Uw medewerkers zullen niet overstelpt worden met standaardvragen, uw klanten krijgen een snelle en correcte beantwoording, worden zeer proffesioneel te woord gestaan en we zijn onafgebroken bereikbaar.

Mensen met een goede opleiding en levenservaring ondersteund door verschillende geautomatiseerde systemen in een moderne werkruimte.

Gegevens

Maatschappelijke zetel


Postalux BVBA
Van Dijckstraat 87
2640 Mortsel - Antwerpen

BTW nummer
BE0427.637.564


Leveringsadres

Postalux BVBA
Luchthavenlei 7/A-1
2100 Deurne - Antwerpen

Tel : +32.3.454.12.21
Fax: +32.3.455.15.16
contacteer ons